Livrare si Returnare

Livrarea

SC Viar Online Consulting SRL se obliga sa livreze produsele comandate doar daca acestea se afla pe stocul propriu sau al furnizorului cu care societatea colaboreaza, la pretul la care au fost comandate. SC Viar Online Consulting SRL nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate si se obliga sa instiinteze clientul daca produsele comandate nu se afla pe stoc, lasand la latitudinea clientului decizia de a inlocui produsele - caz in care este necesar acceptul expres al acestuia - sau de a renunta la comanda.

Dupa plasarea unei comenzi, clientul poate fi contactat (email, telefon sau SMS) in 24 ore pentru comenzile plasate in timpul saptamanii si 72 de ore pentru comenzile plasate in weekend, de catre un reprezentant al societatii pentru confirmare si stabilirea detaliilor de livrare. In cazul in care se incearca contactarea clientului si se esueaza in mod repetat (numar de telefon incorect, adresa de email gresita, etc), comanda se anuleaza automat.

Ambalarea produselor

Toate produsele sunt ambalate in cutiile/ambalajele originale (asa cum sosesc direct de la producatori/furnizori).

Timpul de livrare

Durata livrarii este cuprinsa intre 24-72 de ore (1-3 zile lucratoare). Timpul de livrare al intregii comenzi, in cazul in care aceasta include mai multe produse, este dat de produsul/produsele care nu se afla pe stoc la momentul lansarii comenzii. Daca se doreste livrarea in 2 etape (mai intai produsele care sunt pe stoc, si ulterior produsele care urmeaza sa intre pe stoc), va rugam sa specificati acest lucru in campul "Comentarii" in momentul lansarii comenzii (mentionam ca, in acest caz, taxa de transport pentru primul colet ar putea fi suportata de client).

Clientul va fi tinut la curent cu statusul comenzii si timpii de livrare prin intermediul email-ului, a SMS-ului si/sau a telefonului. Comanda se livreaza doar dupa ce clientul a fost contactat si a confirmat comanda. Pentru a putea fi contactat, este necesar ca datele introduse de client - email si telefon - sa fie corecte. In caz contrar nu se va putea face livrarea si comanda va fi anulata automat.

Nota: pentru a evita ajungerea emailurilor transmise de noi in folderul SPAM, va rugam sa adaugati in agenda (Address Book) adresa noastra de email de pe care se vor trimite confirmari, notificari, actualizari ale statusului comenzii: office [@] bocanila [.] ro.

Destinatia si modalitatea de livrare

Livrarea produselor pe teritoriul Romaniei se face prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier.

Adresa de livrare poate diferi de cea de facturare si poate fi adresa de acasa, de la birou sau a persoanei careia ii este destinata comanda ca si cadou (in cazul in care doriti sa oferiti un cadou si achitati costul comenzii prin OP). De asemenea, in campul "Comentarii" din pasii finalizarii comenzii se poate specifica un interval orar sau calendaristic in care se doreste primirea comenzii.

Livrarea produselor in afara teritoriului Romaniei se face prin intermediul firmelor de curierat rapid, in functie de tara de destinatie. Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati.

Produsele comandate nu pot fi ridicate de la sediul societatii (nu exista momentan magazin de desfacere, activitatea desfasurandu-se momentan exclusiv online).

Costul livrarii

Livrarea este GRATUITA pentru comenzile de peste 500 RON.

In cazul comenzilor in total de sub 500 RON, costul livrarii este FIX (indiferent de numarul de kilometrii fata de cel mai apropiat sediu FanCourier): 19 RON pentru orice destinatie din Romania.

Taxa de livrare, in cazul comenzilor sub 500 RON, va fi inclusa atat pe pagina de finalizare a comenzii cat si pe factura emisa de SC Viar Online Consulting SRL care se va regasi in colet.

Pentru livrarea produselor in afara teritoriului Romaniei, va rugam sa ne contactati.

Modalitatea de plata

Plata comenzii se poate face prin:

  • RAMBURS - cash la primirea coletului, caz in care chitanta este emisa de FanCourier
  • ORDIN DE PLATA - caz in care comanda va fi expediata dupa confirmarea ordinului de plata

 

Returnarea sau schimbarea produselor

Conform Legii, Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga pentru produse, de la data primirii lor de catre consumator.

SC Viar Online Consulting SRL este de acord cu returnarea produselor sau schimbarea lor cu alte produse, cu respectarea urmatoarelor conditii:

  • clientul trebuie sa anunte societatea prin intermediul e-mail-ului la office [@] bocanila [.] ro, comunicand motivul returului (optional) si dorinta de a returna sau a inlocui un produs - orice retur facut fara instiintarea in prealabil a societatii nu va fi procesat
  • societatea se obliga sa raspunda solicitarii clientului decizia privind returnarea sau schimbarea produselor in maxim 3 zile lucratoare
  • returnarea sau schimbarea produselor se poate face doar cu acceptul societatii
  • produsul returnat trebuie sa fie in ambalajul original, cu toate etichetele atasate, in starea originala, insotit de documentele cu care a fost livrat
  • produsul returnat trebuie ambalat corespunzator pentru ca produsul sa ajunga intact la destinatie
  • pentru retur se vor folosi aceleasi servicii utilizate de societate pentru livrare, mai precis firma de curierat rapid FanCourier (numar de telefon pentru comenzi: 021 9336)
  • valoarea maxima a obligatiilor societatii Viar Online Consulting SRL fata de orice client in cazul returnarii produselor comandate este valoarea sumelor incasate de SC Viar Online Consulting SRL de la respectivul client strict pentru produsele in cauza (exclusiv posibilele costuri de livrare)
  • cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre client

Nerespectarea oricarui punct de mai sus duce la imposibilitatea acceptarii returului sau schimbului de produse. Din motive de siguranta medicala si igiena si pentru ca dorim sa protejam sanatatea clientilor nostru, tinand cont de natura intima a produselor comercializate, ne rezervam dreptul sa refuzam orice produs returnat care nu poate fi revandut ca nou.

In cazul in care s-a solicitat returnarea produselor, societatea se obliga sa returneze sumele incasate pentru produsele returnate in termen de 30 de zile in contul personal al clientului, comunicat prin email societatii sub forma IBAN si Nume Titular Cont (din motive de anti-frauda, nu se accepta returnarea banilor in conturi pe alt nume decat al clientului care a platit comanda initiala).

In cazul in care s-a solicitat schimbarea produsului cu un produs similar dar marime/culoare diferita sau un alt produs, orice diferenta de costuri ale produselor vor fi achitate de client sau de societate, in functie de diferenta (daca este pozitiva sau negativa). Costurile de retur si costurile unei noi livrari sunt suportate de client.

 

Daca aveti probleme legate de o comanda, va rugam sa ne contactati.


Categorii

Contactati-ne

Program: Lu-Vi 10:00-18:00

Telefon:0726 677 042

Contactati-ne